TERUG

Betere bereikbaarheid en meer productiviteit voor SVZ

Er is vandaag de dag veel mogelijk als het gaat om business communicatie. Veel bedrijven doen daarom een inhaalslag en nemen maatregelen om hun telefoonsysteem te verbeteren. SVZ, een internationale onderneming die fruit en groenten verwerkt voor de internationale voedingsmiddelenindustrie, moderniseerde samen met Trends het hele communicatiesysteem, voor betere bereikbaarheid en meer productiviteit bij de werknemers.

SVZ is een internationaal bedrijf, met het hoofdkantoor in Etten-Leur. De onderneming verwerkt fruit en groenten, en maakt er ingrediënten voor de voedingsmiddelenindustrie van: sapconcentraten, geconcentreerde puree, en compounds van diverse groenten en fruit, alles van hoge kwaliteit. De producten zijn terug te vinden in tal van eindproducten, van babyvoeding tot frisdranken. Daarnaast is er de divisie KleurCraft, die natuurlijke kleuringrediënten produceert, die gebruikt worden in voedingsmiddelen.

 

SVZ is, als internationaal opererende onderneming, sterk afhankelijk van een vlekkeloos opererend communicatiesysteem. Niet alleen met de klanten die zich overal op de wereld bevinden, maar ook met de medewerkers die onder meer gevestigd zijn in Polen, België,Spanje en de VS. De vraag om een stabiele telecomomgeving ontstaat daarbij als vanzelf. Trends inventariseerde de wensen en mogelijkheden en kwam samen met SVZ tot een oplossing op basis van OpenScape Office UC.

 

OpenScape Office UC biedt organisaties echte unified communications, door alle communicatiefunctionaliteiten in één oplossing te integreren. Bovendien is het geheel ingebed in Microsoft Outlook, zodat voor de medewerker alles in een oogopslag te vinden is: e-mail, voicemail, fax, videoconferencing, en chat met collega’s en belangrijke relaties. Bovendien is van elke medewerker de beschikbaarheid zichtbaar, zodat direct duidelijk is of de collega een gesprek kan aannemen of voor overleg kan worden aangesproken.

 

De belangrijkste functies, waaronder deze beschikbaarheidsstatus en de bereikbaarheid onder één nummer, zijn ook op mobiele apparaten te gebruiken. Daarnaast biedt OpenScape Office UC uitgebreide mogelijkheden voor telefonische klantenservice met behulp van het optionele Contact Centre. Binnenkomende gesprekken worden op een slimme manier gerouteerd en over beschikbare medewerkers verdeeld, zodat belangrijke relaties altijd te woord worden gestaan.

 

De OpenScape Office UC telefooncentrale is software die is geïnstalleerd op een server in het eigen datacenter van SVZ. Daar komt dus geen aparte telefonie-hardware meer aan te pas. Op deze softwareoplossing kunnen 500 gebruikers worden aangesloten. De exploitatie en het beheer is verdeeld over SVZ en Trends.

 

De gesprekken, zowel intern als extern, lopen via VoIP, waarvoor Trends een SIP-trunk verbinding realiseerde. Door deze oplossing bespaart SVZ enorm in de gesprekskosten. Perry Voogt, manager beheer bij SVZ, blikt terug op een vlekkeloze operatie: “Trends is in staat om goed in kaart te brengen wat een organisatie als de onze nodig heeft en dat te vertalen in echte no-nonsense oplossingen. Bij ons heeft het vanaf de eerste dag na de oplevering feilloos gewerkt.”

 

 

Meer informatie over SVZ:  http://www.svz.com


Neem contact op met onze medewerkers

Stuur een mail

voor meer informatie of een afspraak

mail