TERUG

Nieuwe communicatieoplossing voor Camozzi Benelux

Industriële automatisering is een bedrijfstak waarbij innovatie voorop staat. En wanneer je als onderneming vernieuwing en technologie in een hoog vaandel hebt staan, verwacht je natuurlijk niet minder van je partner voor het communicatiesysteem. Trends heeft alles in huis voor technisch hoogwaardige communicatieoplossingen. 

 


De Camozzi Groep werd in 1964 opgericht door de drie broers Atillio, Luigi en Geromino Camozzi. De Benelux-tak, Camozzi Benelux BV, volgde in 1989. De onderneming levert oplossingen voor industriële automatisering – pneumatiek, vacuümtechnologie, fluid control – voor een scala aan bedrijfstakken, onder meer verpakkingsindustrie, voedingsmiddelenindustrie, textiel en automotive.  Camozzi heeft eigen productspecialisten, een totaal pakket aan pneumatiek- en vacuümproducten en de beschikking over een lokale voorraad, zodat het bedrijf alle middelen in huis heeft om te voldoen aan de wensen van de klant en mee te denken op het gebied van Total Cost of Ownership.


Een zekere verwantschap met Trends is dan ook direct zichtbaar, want ook Trends heeft innovatie, meedenken met de klant en het leveren van een totaaloplossing als de belangrijkste pijlers van het bedrijf. Voor een optimale bereikbaarheid van Camozzi leverde Trends in december 2013 een nieuwe telefooninstallatie. 

 

Over het implementatietraject heeft Edwin van den Haak, Operational Director van Camozzi niets dan lof: “De installatie en aansluiting verliep snel en zonder problemen. Onnodig te zeggen dat de nieuwe centrale aan al onze verwachtingen voldoet.”

 

De nieuwe telefooncentrale, op basis van Unify OpenScape Business X5, biedt Camozzi meer mogelijkheden voor het beantwoorden van binnenkomende oproepen, het doorschakelen naar de juiste personen en het aannemen van gesprekken van medewerkers, wanneer die niet beschikbaar zijn. Camozzi maakt gebruik van Unify Openstage IP-toestellen met bijpassende headsets. Bellen wordt daardoor nog gemakkelijker en flexibeler, omdat de medewerkers beide handen vrij hebben.

 

De OpenScape Business wordt daarnaast heel gemakkelijk bestuurd via MyPortal, een softwareoplossing die integreert in Outlook, en waarmee nummers met een enkele muisklik kunnen worden gebeld vanuit de contactlijst, internetpagina’s, Word-documenten en andere onlinebronnen. Gesprekken kunnen worden opgenomen, voor latere referentie en evaluatie, en voor het opzetten van conference calls selecteert de gebruiker eenvoudig de contactpersonen, waarna de OpenScape Business de verbindingen automatisch opbouwt.

 

Behalve de centrale van Unify, leverde Trends een SIP-trunk verbinding van oneCentral met 10 extra doorkiesnummers waardoor medewerkers van buitenaf direct bereikbaar zijn. Dit zorgt tegelijk voor een flinke besparing op de kosten voor gesprekken.

 

Meer informatie over Camozzi Benelux :  http://www.camozzi.nl

 

 

 

 


Neem contact op met onze medewerkers

Stuur een mail

voor meer informatie of een afspraak

mail