TERUG

OpenScape Office optimaliseert workflow Worrell en Jetten

Het midden- en kleinbedrijf is een van de aanjagers van de schoorvoetend uit het dal klimmende Nederlandse economie. Dat weet Worrell & Jetten, adviesbureau voor ondernemers in het MKB, als geen ander. Optimale bereikbaarheid is van het grootste belang, en een efficiënte workflow van levensbelang. OpenScape Office is een unified communications-oplossing die business communicatie op een effectieve manier in goede banen leidt.

 

 

Worrell & Jetten is een in Zoetermeer gevestigd accountants- en advieskantoor, en de cliënten zijn ondernemers in het midden- en kleinbedrijf, non-profit organisaties en vermogende particulieren in de regio Zoetermeer. Worrell & Jetten biedt een breed palet aan hoogwaardige diensten op het gebied van accountancy, fiscaal-juridische advisering en salarisadministratie. Met de kennis en de kunde van een groot accountantskantoor, maar met de persoonlijke benadering van een kleine organisatie, spreekt het kantoor de taal van de ondernemer. Een ideale sparringpartner voor het MKB dus. 

 

Flexibele infrastructuur

Oók ideaal voor het MKB is de telefonieomgeving die Trends adviseerde aan Worrell & Jetten, waarmee de onderneming zijn bereikbaarheid optimaliseerde. Om te beginnen is deze geheel gebaseerd op VoIP, een uiterst flexibele manier om telecommunicatie te implementeren, die bovendien in de meeste gevallen een aanzienlijke kostenbesparing oplevert. Voor internet, VoIP en de integratie van vaste en mobiele netwerken leverde Trends een glasvezel-infrastructuur.

Maar de kern van het nieuwe systeem is OpenScape Office, het unified communications-systeem van Unify (voorheen Siemens Enterprise Communications). Deze oplossing verenigt alle vormen van communicatie in één systeem – e-mail, fax, conference calls, direct messaging en natuurlijk spraakoproepen – en zorgt ervoor dat Worrell & Jetten meer tijd en energie kan besteden aan cliënten, en het nog verder verbeteren van de dienstverlening. Medewerkers hoeven niet eindeloos te schakelen tussen verschillende programma’s, lijsten met contactpersonen en e-mailaccounts.

 

Beschikbaarheidsstatus

Een centrale rol is weggelegd voor de beschikbaarheidsstatus. De aanwezigheid van elke medewerker wordt weergegeven door verschillende symbolen, die voor alle medewerkers zichtbaar zijn. De symbolen variëren, naar gelang de beschikbaarheid van de medewerker. ‘Aanwezig maar in gesprek’, betekent iets anders dan ‘aanwezig en beschikbaar’. OpenScape Office handelt zelfstandig de routering af. Is een medewerker op vakantie, dan wordt het gesprek automatisch doorgeleid naar de best passende medewerker die op dat moment beschikbaar is. De beschikbaarheidsstatus creëert een uiterst effectieve workflow en kan behalve in de OpenScape Office client ook op mobiele apparaten worden ingesteld.

 

Eigen account manager

“Op deze manier kunnen we onze dienstverlening nog verder aanscherpen”, zegt Erik Kappeyne van de Coppello, Manager ICT van Worrell & Jetten. “Met deze oplossing van Trends kunnen we nog jaren vooruit.” Ook Trends spreekt trouwens perfect de taal van de ondernemer. Elke klant heeft zijn eigen, directe aanspreekpunt in de vorm van een account manager. De meeste zaken zijn zo met één telefoontje geregeld!

Meer informatie over Worrell & Jetten:  www.worrelljetten.nl

 

 


Neem contact op met onze medewerkers

Stuur een mail

voor meer informatie of een afspraak

mail